Martina značku, která pomáhá lidem vrátit se do kondice, buduje hlavně přes LinkedIn

Zajímá vás, co aktuálně dělám?

Rozhovor se mnou si můžete přečíst zde:

https://marketaci.online/magazin/clanek/264/martina-znacku-ktera-pomaha-lidem-vratit-se-do-kondice-buduje-hlavne-pres-linkedin

Chcete se se mnou propojit na LinkedIn? Můžete:  

https://www.linkedin.com/in/martinasuhajova/



Poměr, na kterém závisí vaše zdraví

Martina Šuhajová

Že přeháním? V žádném případě! Poměr, o kterém mluvím, je poměr Omega-6 vůči Omega-3 mastných kyselin, které si naše tělo nedokáže vyrobit samo, a tak je potřebuje získat ve stravě, kterou mu "posíláme".

Zatímco "šestkami" ho doslova "ládujeme horem spodem", "trojkami" ho zásobujeme sporadicky, jestli vůbec.
Tedy, pokud nesníte každý měsíc deset kilo mořských, divoce žijících ryb nebo mořských řas.

Dávno neplatí, že stačí, když máte rybu dvakrát do týdne (jedno jakého druhu a kvality) a máte, co se týká příjmu Omega-3 vystaráno. Že zařazujete pravidelně do svého jídelníčku lněné semínko, vlašské ořechy, avokádo? Ani to už dnes nestačí.

Podívejte se, jak se vyvíjel poměr Omega-6 vůči Omega-3 v čase.
Zatímco naše DNA je nastavena na poměr 1:1 a do 3:1 je v naprostém pořádku, naše buňky "vrní blahem" a tělo jede na plné obrátky, je v ČR běžným výsledkem 15:1 a více (výjimkou není 50:1!)

Tipnete si, čím je to způsobeno?

Jste v nebezpečné zóně?

Martina Šuhajová

To můžete snadno a rychle zjistit pomocí testu, který vám zónu, v níž jste, odhalí. Máte ji totiž v sobě. Máme ji všichni. V každé buňce těla. Nebezpečná zóna se skládá z více "kostiček této skládanky" a těmi jsou:
- nerovnováha mezi OMEGA-6 a OMEGA-3
- nízká hladina Omega-3
- nedostatek polyfenolů (silných antioxidantů, díky nimž se dostanou Omega-3 do buněk) ve stravě.
- nízké hladiny vit. D3
Dohromady do sebe zapadají jako správně složené dílky puzzle.
Chcete zjistit, jak do sebe zapadají "vaše dílky"?
OTESTUJTE SE! Výsledky testu s vámi projdu a podrobně vám je vysvětlím.

Jak asi vypadají dnes?

Martina Šuhajová

NEJČASTĚJŠÍ ONEMOCNĚNÍ V EU V ROCE 2018.

Kroutím hlavou a říkám si, že to snad není možné. Jak to působí na vás? Každý máme svoje paradigma, kterým se díváme na svět, situace, události...

Ale troufám si říct, že se snad nenajde nikdo, komu je jedno, když mu lékař sdělí nepříjemnou (někdy i zdrcující) diagnózu.
Jak se říká: "Zdravý má tisíc přání. Nemocný jen jedno."

Je velká škoda, že většina lidí "hasí požár" až když je pozdě, namísto toho, aby dodržovali "protipožární opatření"
Je smutné, že je stále hodně lidí, kteří řeší svoje vlastní zdraví až za pět minut dvanáct (ne-li pět minut po dvanácté) a PREVENCE je pro ně div ne sprosté slovo. Něco, co je nepohodlné a obtěžující.

Mozek signalizuje: "Pozor, tady to smrdí pravidelností, změnou režimu. Tak to teda ne, holenku, žádný změny nebudou. Chci hambáče, ne mrkev a chodit po schodech do sedmýho patra místo výtahu? Ses po...., ne? Nic nebude!" A není...

Přejdou týdny, měsíce, roky..."Vždyť sem v poho, co bych řešil". Vlastní zdraví, které máme každý jen jedno, odsouváme na druhou (v lepším případě) kolej.

Naštěstí pomalu přibývá lidí, kteří to chtějí změnit. A to je moc dobře!

Poměr Omega-6:3 mastných kyselin, a proč je nezbytný pro zdraví

Martina Šuhajová

V dnešním době se stravujeme jinak, než tomu bylo na začátku 20. století. Fast food ani vysoce průmyslově zpracované potraviny bohaté na soli, cukry a Omega-6 kyseliny, neexistovaly.

I když si vaříme vlastní jídlo, jednotlivé složky postrádají stejnou kvalitu, jako kdysi. Maso většinou pochází ze zvířat chovaných uvnitř chlévů místo otevřených pastvin, jak tomu bylo dřív. Ryby  jsou chovány v uzavřených nádržích a krmeny rybí moučkou. Místo toho, aby se hluboko v mořích živily řasami. To má velký vliv na nutriční hodnoty v naší stravě a tím pádem na zdraví našich buněk, tkání, těla.

Ve stravě potřebujeme přijímat esenciální mastné kyseliny Omega-3 a Omega-6, které si tělo nedokáže vyrobit samo. Nejdůležitější pro zdraví buněk našeho těla je poměr mezi nimi. Pokud neužíváme žádné doplňky stravy s Omega-3 mastnými kyselinami, můžeme mít poměr Omega-6:Omega-3 víc než 25:1! Výjimkou není ani 50:1! Přičemž vědci doporučují poměr 3:1.
Jaký máte poměr můžete zjistit i vy. Jednoduchým testem pro analýzu mastných kyselin v krvi, což značí tuky ve vaší stravě. Provádí se metodou rozboru suché kapky krve (dried blood spot test, DBS), která byla vědecky prokázána jako přesná pro analýzu mastných kyselin.

Stačí pár kapek krve ze špičky prstu a minuta vašeho času. Norská laboratoř VITAS Analytical Services** anonymně zanalyzuje obsah 11 mastných kyselin***, (cca 98 % všech mastných kyselin v krvi). Výsledek se dozvíte za tři týdny na webových stránkách zinzinotest.com, Zjistíte, jaký máte poměr Omega-6:Omega-3 mastných kyselin, obsah Omega-3 kyselin a další hodnoty. 
Váš poměr už znáte a je vyšší než 3:1. Co s tím? Řešením může být BalanceOil+,  přírodní doplněk stravy, který zajišťuje rovnováhu Omega kyselin s vysokým obsahem polyfenolů (silných antioxidantů, které dopraví Omega-3 přímo na místo určení, dovnitř buněk) a vitamínem D3. Upravuje hladiny EPA + DHA kyselin a rovnováhu Omega-6:3 mastných kyselin v těle a zároveň chrání buňky před oxidací. Obsahuje prvotřídní směs olejů z volně žijících drobných, celých, nezpracovaných ryb jako jsou sardinky, ančovičky, a extra panenského za studena olivového oleje z nezralých oliv španělské odrůdy Picual. Tato odrůda byla zvolena pro bohatý obsah Omega-9 mastných kyselin a vysoký obsah polyfenolů (více než 750 mg/kg). 
BalanceOil+ obsahuje přírodní vitamín D3 (cholekalciferol) vyráběný z lanolinu, který můžete najít v ovčí vlně. Proces výroby je srovnatelný s tím, k němuž dochází při produkci vit. D3 v naší kůži. Po 4 měsících užívání BalanceOil+ se znovu otestujete a zjistíte svůj nový výsledek. 95 % osob má po 120 dnech poměr blížící se 3:1.

**VITAS  je smluvní laboratoř chemické analýzy certifikované GMP s 20letými zkušenostmi v poskytování vysoce kvalitní chromatografické analýzy založené na špičkových znalostech a technologiích.

*** Mezi 11 mastných kyselin patří: kyselina palmitová (PA), kyselina stearová (SA), kyselina olejová (OA), linolová (LA), kyselina alfa-linolenová (ALA), kyselina gama-linolenová (GLA), kyselina dihomoGamma-linolenová (DHGLA), kyselina arachidonová (AA), kyselina eikosapentaenová (EPA), kyselina dokosapentaenová (DPA), kyselina dokosahexaenová (DHA).

Pokud nevíte, za co být vděční, nahmatejte si puls

Martina Šuhajová

Cítíte ho? Důkaz toho, že žijete.
Jak často si to uvědomujete? Několikrát do hodiny?
Každý večer, když si lehnete do postele a rekapitulujete, co se vám během dne povedlo, nepovedlo, co jste třeba mohli udělat líp nebo jinak? Občas nebo snad nikdy?
Vážíte si svého života nebo ho berete, jako "housku na krámě"?
Jak se staráte o to, abyste puls svého srdce cítili co možná nejdéle?

Co děláte pro své zdraví? Dohromady nic?
Možná by stálo za to s tím právě začít. Změnu můžete udělat jen vy sami. Tím, že se pro ni rozhodnete. A rozhodnutí můžete udělat právě TEĎ. Uděláte to?